محل تبلیغات شما

نقش رسانه ها در رونق تولید

رونق تولید کالاهای داخلی بدون فعالیت مثمر رسانه ای ممکن نیست. این رسانه ها هستند که می توانند با استفاده از کارکردهای اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی خود برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد ملی به حرکت درآیند.

 

 

 

پژوهش خبری صدا وسیما: سال ۹۸ سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید» نامگذاری و نقشه راه و چشم انداز یک ساله کشور ترسیم شد. با توجه به شعار سال های اخیر، متوجه می شویم که فرایند نام گذاری از نظم مهندسی دقیقی برخوردار است. سال رونق تولید، پیش نیازش حمایت از کالای ایرانی و خرید کالای داخلی همچنان در اولویت است و رسانه ملی باید برنامه ها، تبلیغات و فرهنگ سازی اش در امتداد همان مسیر حمایت از کالای ایرانی باشد.

ملزومات تحقق رونق پایدار تولید در كشاورزی

نقش رسانه ها در رونق تولید و پژوهش خبری صدا وسیما

درچه روز رهبر سال 98 را به نام رونق تولید نام گزاری کرد وبرای حل چه مشکلاتی

رسانه ,سال ,رونق ,کالای ,ها ,نقش ,رسانه ها ,حمایت از ,از کالای ,خبری صدا ,صدا وسیما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها